L’AMPA compra taules de ping-pong i carpetes per als alumnes de l’Institut

L’Associació de mares i pares ha comprat un total de quatre taules de ping-pong perquè els alumnes puguem jugar al pati. Han resultat una mica cares perquè han de complir diferents requisits de seguretat per als alumnes. L’any passat en van comprar tres i aquest any n’han comprat una més. Tant les quatre taules de ping-pong com les pales son antivandàliques (alta resistència, fetes de metall). L’AMPA paga això amb la quota del alumnes, però les pales, les pilotes i la instal·lació les ha pagat el centre. A les hores de pati l’Àfrica Palau (professora d’anglès) s’encarrega d’un torneig de ping-pong on participen voluntàriament alumnes de tota la secundària.

L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans potser ens ofereix una taula més de ping-pong l’any que ve. També estan pensant de posar més jocs dinàmics al pati a part de les taules de ping-pong, però ho aniran moderant perquè són molts diners.

A part de les taules de ping-pong, l’Ampa ha comprat les carpetes d’aquest any. La professora d’art Ana López, l’encarregada del projecte, ens ha dit que per fer els dissenys de les carpetes, els alumnes de batxillerat artístic van fer diferents propostes, i de les més originals i adequades, en van escollir 5 i van començar els dissenys.

Quan els dissenys ja estaven acabats, els tutors de les classes els van ensenyar als alumnes per fer una votació del que agradava més, tot i que també votaven els professors. Un cop ja triat el disseny de la carpeta, el disseny es va enviar a impremta per fer els exemplars de les carpetes.

Redacció: Sara Martínez i Alexandra Vela (El Periodista aficionat)