L’alumnat de Palau-solità i Plegamans rep el diploma pel Servei Comunitari

L’acte de reconeixement del Servei Comunitari del curs 2022-23 va tenir lloc el dijous 8 de juny a l’Espai Jove Escorxador de manera presencial després de quatre anys d’absència amb motiu de la pandèmia.

A l’acte acudiren una representació d’alumnes del nostre centre, juntament amb la directora Maria Àngels Aliè i el coordinador del Servei. Les alumnes de quart d’ESO donaren a conèixer la seva experiència realitzada en diverses entitats com ara Residencial Palacent, les escoles de Primària i les escoles Bresol, la Fundació Folch i Torres, el Banc de Sang i de Teixits i Progat Palau, entre d’altres entitats del municipi. En un acte conjunt amb alumnes de Marinada i Can Periquet, les autoritats polítiques i educatives agraïren la tasca de nois i noies per la seva implicació i compromís amb les nombroses entitats del poble, que sempre necessiten al jovent com a testimoni de solidaritat i esperança.

Tota la promoció de 4t d’ESO del Ramon Casas i Carbó participant en el Servei Comunitari ha rebut el corresponent diploma.