L’alumnat de 3r d’ESO aprèn sobre nutrició i el misteri del Món Sant Benet

L’alumnat de 3r d’ESO han fet una visita a Món Sant Benet (Sant Fruitós de Bages) els dies 25 i 26 d’abril per treballar els àmbits de ciències experimentals i socials. En l’àmbit de ciències experimentals han fet el taller anomenat Correfogons on han hagut de demostrar coneixements de nutrició, han cuinat diferents plats nutricionalment equilibrats mentre feien un joc de preguntes per aconseguir ingredients extres, s’ho van passar d’allò més bé. A l’activitat de socials, “El misteri del Món Sant Benet”, van fer tota una activitat de recerca, saber qui va matar a un monjo, on van treballar els materials arquitectònics del monestir.