L’alumnat de 2n d’ESO realitza una representació teatral al Teatre de la Vila dins del programa MUS-E

L’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat avui la representació d’una versió particular de l’espectacle A.K.A davant dels seus fillols, l’alumnat de 1r d’ESO del centre. Aquesta obra ha estat feta en el marc del Programa MUS-E, en el que ja fa sis anys que hi participen tant l’alumnat de 1r com el de 2n d’ESO del centre.

El programa MUS-E va ser creat per Yehudi Menuhin i busca treballar diferents aspectes educatius, com ara la creativitat i la intel·ligència emocional, a través de diferents disciplines artístiques. Aquest, està impartit per professionals del sector en actiu que col·laboren amb la Fundació Yehudi Menuhin. En concret, els alumnes de 2n han dut a terme una sessió setmanal amb l’actriu, narradora i sastressa Susagna Navó, amb qui han creat la representació d’avui.

Volem agrair a la Fundació Yehudi Menuhin, a l’Ajuntament i a l’AMPA, que cada any fan possible la realització i continuïtat del projecte, així com a tot l’alumnat i professorat implicat.

Escolta aquí el reportatge fet per ràdio Palau:

(Titulars i a partir del minut 13.47)