Exposició a Can Cortés del treballs sobre el projecte ACNUR

El passat dilluns 3 de febrer de 2020 a les 18h es va inaugurar a Can Cortés l’exposició “Ni iguals ni diferents” que ha estat preparada per els alumnes de 2n d’ESO a la franja de les assignatures optatives. Aquesta exposició s’emmarca dins dels projecte “Loco Festival” d’ACNUR i pretén sensibilitzar sobre la problemàtica dels refugiats a nivel global.

L’ACNUR Loco Festival és un projecte educatiu impulsat pel Comitè espanyol d’ACNUR per conscienciar l’alumnat sobre la situació de les persones refugiades i la importància d’implicar-se activament en la defensa dels Drets humans.

Aquesta exposició es podrà visitar a Can Cortés des del dia de la inauguració fins al dilluns dia 17 de febrer de 2020.