Estudiem la divisió cel·lular

L’alumnat de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO ha construït un pòster amb materials corrents (cartolina, plastilina, retoladors, tisores, etc.) per tal de mostrar els processos de divisió cel·lular que experimenten bona part de les nostres cèl·lules.

En concret han plasmat en el pòster les fases de la mitosi (divisió cel·lular per renovar les cèl·lules i fer créixer l’organisme) i la meiosi (divisió cel·lular destinada a fabricar les cèl·lules sexuals). L’objectiu de l’activitat ha estat facilitar a l’alumnat la comprensió d’aquests processos que són complexos.

Han fet molt bona feina!!