Es recullen 326 euros per a la recerca del càncer infantil

Este mot contents de compartir amb vosaltres l’aportació que finalment s’ha fet al laboratori d’investigació del càncer infantil de Sant Joan de Déu. Amb l’esforç de l’alumnat de l’optativa “EMOCIONA’T, CREA I AJUDA” del primer trimestre i de l’amable col·laboració del professorat comprant els detallets de Nadal, hem recollit 326 euros que ja es troben ingressats a Las cosas de Jesús, creat per la nostra excompanya Olga Vázquez i que tant ens ha ajudat en portar a terme aquesta iniciativa.

Us deixem l’enllaç per tal que pugueu veure l’aportació de l’institut a aquesta causa.

L’hospital Sant Joan de Déu ha enviat una carta d’agraiment a l’alumnat que ho ha fet possible: Carta d’agraïment – IES Ramón Casas i Carbó