Curiositats matemàtiques

Des del departament de matemàtiques i amb la col·laboració dels alumnes ATI (altes capacitats) ens plau comunicar-vos que torna el CONCURS CURIOSITATS MATEMÀTIQUES. Ens fa molta il·lusió recuperar aquest concurs, que durant molts anys va estar present al nostre centre. Podreu disfrutar resolent reptes matemàtics, engrescant-vos i gaudint de les matemàtiques!!!

Us expliquem en què consisteix i quines seran les bases del concurs:

• Cada mes es presentarà un repte o curiositat matemàtica que convidarà a participar a tota la comunitat educativa: professors, alumnes i personal del Pas.
  • Aquest repte us arribarà via mail, via instagram i web del centre a principis de cada mes.
  • Les solucions s’hauran d’enviar per mail al correu electrònic curiositatsmatematiques@insramoncasas.cat
  • Caldrà adjuntar una fotografia amb la resposta on es pugui veure la solució i operacions convenients.
  • Has d’indicar el teu nom i curs,  si ets un alumne, i nom i matèria, si ets un professor.
  • Els participants que encertin més curiositats seran recompensats amb un premi de reconeixement al final de curs.

Animeu-vos a participar!!