Campus Ítaca 2019

Cada any cinc alumnes de 3r d’ESO seleccionats per l’equip docent de l’Institut RCC participen al Campus Ítaca. Els escollits aquest curs 18-19 han estat Pablo de la Cruz, Aixa Vidal, Cedric Osorio, Saray Fofana i Estela Rodríguez. Tots ells han assistit a la Universitat Autònoma de Barcelona, on han realitzat diferents activitats acadèmiques i lúdiques.

A l’acte de cloenda del 12 de juliol aquests alumnes van exposar els seus projectes de recerca al voltant dels temes de ciberseguretat, colorants naturals, relaxació, Síria i anàlisi d’aliments, entre d’altres.

També van rebre el seu merescut diploma. Enhorabona a tots cinc!