Alumnes del Ramon Casas guanyen els premis de l’Ajuntament

El consistori de Palau-Solità i Plegamans va convocar, per Sant Jordi, un concurs de literatura, tant de prosa com de poesia.

Es podia presentar qualsevol persona del poble o de fora, i cada concursant podia entregar un màxim de dues obres, escrites en català i inèdites, per modalitat de concurs. El jurat va estar format per persones vinculades a l’ensenyament i/o la cultura de Palau.

Alguns dels alumnes del nostre institut van presentar creacions i han estat premiats cinc d’ells, dos de segon d’ESO i tres de segon de Batxillerat.

Els estudiants que han estat premiats són:

-Lara Arranz, de 2n d’ESO A

-Ona Ibarz, de 2n d’ESO A

-Joan Puig, de 2n de batxillerat B

-Lorena Telleria, de 2n de batxillerat C

-Anna Ortiz, de 2n de batxillerat D

Els premis fins a categoria juvenil són llibres, i a partir de la categoria juvenil, diners en metàl·lic.

Felicitem a totes les guanyadores i guanyadors del nostre institut!!!

Guillem Ros, Joan Monsonís, El periodista aficionat.