Adéu a les mascaretes

Els alumnes del Ramon Casas i Carbó ja hem pogut venir avui sense mascareta al centre, tot i que és totalment opcional i hi ha persones que no se la treuen. Per gran part de l’alumnat, això ha suposat un gran alleujament, ja que és bastant esgotador estar tantes hores amb la mascareta posada. Ara s’hauran de veure els problemes “post-pandèmia”, perquè hi ha alumnes que manifesten que la mantenen no per salut, sinó perquè els fa vergonya treure-se-la, per por al que la gent podrà pensar d’ells, i se senten insegurs.

Els professors avui encara han hagut de portar-la; serà demà que deixaran de ser obligatòries pels adults en general a tot l’estat espanyol, tal i com va anunciar la ministra de sanitat, Carolina Darias.

Lucía Aparicio i Sheila Quiñones