Visita al Museu de les Matemàtiques

Aquest any hem tornat ha visitar  el Museu de les Matemàtiques (MMACA)!!!!

El passat 18 d’octubre els alumnes de 4t E, van visitar el Museu de les Matemàtiques situat al Parc del Palau Mercader a Cornellà de Llobregat.

En una primera part, a l’exterior del Palau, van realitzar LES CÚPULES DE LEONARDO, una pràctica col·laborativa on els alumnes construeixen diferents models d’estructures amb un sol model de bastó.

Ja dins del magnífic recinte del Palau Mercader, els alumnes van gaudir de l‘exposició EXPERIÈNCIES MATEMÀTIQUES, on van visitar les diverses sales: de geometria, d’estadística i probabilitat, de càlcul, de poliedres, de miralls, etc., i on van descobrir, entre altres, que l’atzar no és regular o com comprovar el teorema de Pitàgores amb una balança.

Va ser una jornada divertida i entretinguda i els alumnes ho van passar molt bé. Repetirem l’experiència!