Un Sant Jordi ple d’activitats

La diada de Sant Jordi és molt especial, és un dia de cultura i d’amor. A l’Institut cada any el celebrem fent un munt d’activitats diferents i l’acabem amb l’entrega de premis dels concursos organitzats pels departaments, bàsicament de llengües, però també de matemàtiques, de visual i plàstica i del cicle formatiu.

L’alumnat de 1r d’ESO van realitzar un taller de roses molt originals. Aquí en podeu veure algunes fotografies:

L’alumnat de 2n d’ESO van participar en un taller que consistia en l’elaboració d’un drac a partir d’una pinça d’estendre la roba. Els alumnes van ser molt participatius i ho van demostrar tot proposant diferents versions del model amb molta creativitat.

L’alumnat de 3r d’ESO va dissenyar uns punts de llibre molt originals i els de 4t d’ESO han fet un taller d’estampació de samarretes. Com podeu veure a les fotografies, ha resultat molt creatiu!

L’alumnat de 1r del Cicle Formatiu van anar a Residencial Palau a fer un recital poètic per a les persones grans. Tot l’alumnat va llegir un poema i algunes persones grans van animar-se a recitar poemes i a cantar cançons. Va ser molt emotiu i una experiència nova ja que l’alumnat no havia llegit mai un poema davant d’un públic nombrós i desconegut.

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat artístic van participar en la 4a jornada d’il·lustració de Can Cladellas, aquí teniu algunes fotografies:

I els alumnes de 1r de Batxillerat social van celebrar una “batalla de galls” (cançons rapejades) entre ells.

També, com cada any, es va posar un punt de venda de llibres. Com a novetat, enguany l’alumne del centre Brian Giner va vendre exemplars del seu primer llibre “Golpeado pero no derrotado” sobre la seva experiència de superació del bullying.

Podeu consultar l’alumnat premiat al concurs de Sant Jordi al següent enllaç PDF: Sant jordi guanyadors curs 2018-2019

Un any més, gràcies a tot l’alumnat que ha participat de les activitats i sobretot a aquell alumnat que s’ha presentat als concursos organitzats pel centre.