La carpeta del curs 20-21 ja té imatge

Com cada any, els alumnes de 2n de batxillerat artístic, des de la matèria de disseny, van realitzar un concurs de disseny de la carpeta de l’Institut Ramon Casas i Carbó pel proper curs 2020-2021. Després de la votació que es fa extensiva tant als alumnes com al professorat del centre, la proposta guanyadora és de l’alumna Irene Armada i combina una imatge d’una obra de Ramon Casas i Carbó, que transmet moviment, amb un fons de colors alegres que es barregen a mode d’aquarel·la. A sobre s’hi superposen una sèrie de paraules relacionades amb els estudis i matèries que es poden cursar a l’institut.