Graduació de 4t d’ESO

El passat dijous 13 de juny els alumnes de 4t d’ESO van celebrar la festa de graduació. Va ser una tarda molt animada i plena d’actuacions, moments emocionants i sorpreses. Alguns alumnes, com el Joseph Labrador i la Laia Casas, van fer actuacions diverses de cant i ball. També hi va haver una amenització musical amb una banda de música creada per a l’ocasió, formada pel Xavier Marí, l’Andrés Alcántara, l’Álex García i el Santi Pozo. Hi va haver parlaments de la direcció, de l’AMPA i de la coordinadora de nivell, i els tutors del grup van entregar els diplomes, un a un, als alumnes, que anaven arreglats i esplèndids amb motiu de la celebració. La traca final la va posar un nombrós grup de professors que, ben disfressats, van fer una coreografia que va deixar amb la boca oberta i va animar molt els assistents. Al final, es va fer un berenar on es van fer fotos i es van acomiadar del centre.

Molta sort en el futur!