Cultura africana per unir padrins i fillols

L’ONG Abaraca ha realitzat uns tallers per als alumnes de 1r i 3r d’ESO amb la intenció d’unir llaços entre els padrins i els fillols i, alhora, apropar la realitat africana a través de la música, la dansa i la vida quotidiana.

Partint del ritual del Kankourang, declarat Patrimoni de la Humanitat per la Unesco, els joves han après una mica de la cultura africana, i han gaudit cantant i ballant. Tot i que l’ONG treballa a Guinea Bissau, el percussionista, Musbaba Taore, és de Mali, i l’Anna Mbengue, la ballarina professional, és del Senegal.

Els alumnes han acabat entusiasmats amb els ritmes apresos i molts s’han interessat a continuar aprenent-ne.

Per a més informació: www.abaraca.org o al facebook /arabacaguineabissau