Comunicat de benvinguda, inici de curs 2019-2020

A L’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES DE L’INSTITUT RAMON CASAS I CARBÓ CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies,

En nom del claustre del professorat em complau donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2019-2020 agraint-vos la confiança en la nostra tasca docent tant a nivell acadèmic com a nivell de l’acompanyament personal dels vostres fills i filles.

Enguany, el nostre centre tindrà al voltant d’uns 765 alumnes, 66 professors/res, 5 persones del PAS (personal d’administració i serveis) i, juntament amb la col·laboració de l’AMPA, que vetlla perquè tots vosaltres pugueu gaudir dels serveis que ofereixen en benefici del nostre alumnat, formem la comunitat de l’Institut Ramon Casas i Carbó.

El curs passat vam iniciar nous projectes a 1r i 2n d’ESO i aquest curs continuem en la mateixa línia pedagògica i per això us fem coneixedors d’alguns dels projectes que ja hem iniciat o iniciarem de nou:
 Projecte MUS-e a 1r i 2n d’ESO, educació en valors a través del teatre
 Projecte #aquiproubullying# per prevenir l’assetjament escolar, a tots els nivells del centre
 Projecte Centre Emocionalment Intel·ligent, treball en emocions, tota l’ESO
 Projecte GEP (Generació Plurilingüe) a l’ESO
 Projecte Coeducació (Entitat Cúrcuma, finançat per l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans)
 Projecte FP Dual (Cicle Formatiu de Grau Mitjà)
 Projecte Padrins i fillols (a 3r i 1r d’ESO)
 Projecte Servei Comunitari a 4t ESO
 Gincamàtica (projecte amb alumnat de 6è de primària i 1r d’ESO)
 Projectes artístics de projecció externa en l’entorn de Palau-solità i Plegamans.

Permeteu-me que us recordi algunes pautes importants que afavoreixen una dinàmica positiva per a l’alumnat tant en l’àmbit acadèmic com en el personal o social:
 Cal vetllar perquè l’alumnat sigui puntual en arribar a l’institut. Les portes s’obren a les 7.55 h i es tanquen a les 8.05 h. És responsabilitat de l’alumnat ser dins del centre quan comencen les classes.
 Els mòbils han d’estar apagats o sense so dins de les motxilles (no les butxaques). Us demanem de manera molt insistent que NO truqueu als mòbils dels/de les vostres fills/filles en hores de classe. Si teniu qualsevol urgència truqueu al telèfon fix del centre, 938649595, i gestionarem ràpidament el que necessiteu.

Per a qualsevol dubte o aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres demanant prèviament hora a secretaria.

Que tinguem un bon curs!!!

Molt atentament,

M. Àngels Alié Capdevila