Cartells per a la Marató Solidària

L’alumnat de l’optativa de Plàstica de 4t d’ESO ha elaborat tres cartells pel concurs ‘Pinta la Marató’, que Televisió de Catalunya dedica aquest 2020 a fomentar la solidaritat i el coneixement dels joves sobre la COVID-19. Els tres grups de la franja d’optativa han escollit un missatge relacionat amb aquest virus a través d’un cartell de tècnica lliure (dos metres d’amplada, un d’alçada) amb els suggeridors títols de ‘No passeu’, ‘Herois’ i ‘L’últim sopar’. Els tres cartells estan exposats i es poden veure a la primera planta del centre, a l’àrea de Visual i Plàstica. El premi per a la classe autora del cartell guanyador consisteix en una estada de dos dies a qualsevol alberg de la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya.

Fotografies de Denise Martín i Adrián Delgado, El Periodista Aficionat