Concurs online d’anglès del Big Challenge

Aquest any els alumnes de la ESO de l’Institut Ramón Casas i Carbó han tornat a participar en el concurs online d’anglès del Big Challenge, el qual promou l’aprenentatge de l’idioma d’una manera lúdica.
El concurs presenta un aconteixement de gran motivació en el que participen més de 630.000 alumnes de nombrosos països de tota Europa.
En aquest concurs tots els participants són guanyadors, doncs poden aconseguir premis de tot tipus: copes, medalles, tablets, auriculars, bateries externes, agendes, calendaris, posters, llapisos, certificats…

Degut al seu gran èxit entre els alumnes i la bona acollida que ha tingut, esperem repetir el pròxim any!