Visita al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica

El 3 de maig l’alumnat de 1r de Batxillerat del científic i tecnològic va visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) situat a Terrassa.

L’alumnat va experimentar amb diferents formes de generació d’energia i especialment es van centrar en l’electromagnetisme, amb l’objectiu de provar diversos aparells que intervenen en la creació del corrent, la seva transmissió i aprofitament, així com entendre propietats i comportament dels materials envers l’electricitat i experimentar amb l’alta tensió.

Va ser una experiència molt engrescadora i interessant.

Podeu accedir a la carpeta amb totes les fotografies clicant a l’enllaç.