Visita a la ràdio dels alumnes de 2n de Batxillerat

El passat dimarts dia 18 de desembre sis alumnes de batxillerat van anar a Ràdio Palau, en concret al magazine “El meu carrer“. Allà van respondre diverses qüestions sobre els seus treballs de recerca que els va plantejar la Maria Mas, la conductora del programa. Va anar-hi una mostra representativa de cada modalitat del batxillerat, en concret, i tal com podeu veure a la fotografia:

Andrés Barrera: (Batxillerat artístic) : Creació d’un còmic “Historias de una noche de Halloween”
Bernat Carrillo i Gerard Suage (Batxillerat científic) : “Els Bacteris presents als telèfons mòbils”
Dani Sànchez i Esteve Rabadan (Batxillerat tecnològic) : “Construcció d’un droide: Rèplica de BB-8 (Star Wars)”
Marc Jornet (Batxillerat Social) : “La vida dels esquerrans”

Van explicar la seves vivències amb el seus treballs, els problemes trobats i les conclusions. Esperem tenir un altre oportunitat al gener de tornar amb més treballs per explicar!

Podeu escoltar l’àudio del programa al següent enllaç: http://www.radiopalau.cat/pl3/programacio/programes/id4/el-meu-carrer.htm