Tres alumnes guardonats al Certamen Atenea de Treballs de Recerca

El passat dimecres 19 de juny es va celebrar el Certamen Atenea al Teatre de la vila de Palau-solità i Plegamans. Els nostres alumnes Aina Serra, Marc Gonzàlez i Mònica Carvajal van mostrar els seus Treballs de Recerca de 2n de Batxillerat.

Mònica Carvajal i Marc González van rebre el reconeixement pel treball “El vol d’Ícar”, amb la tutoria de Lluís Rodríguez. Carvajal i González han fet un prototip d’home-avió i, aplicant els coneixements d’aerodinàmica i radiocontrol, l’han intentat fer volar i conduir. Per altra banda, Aina Serra també va rebre reconeixement per “La biomecànica d’un xut”, amb Juanjo Hernández a la tutoria. En aquest treball Serra ha estudiat la millor manera de llançar un xut a porteria en hoquei patins perquè tingui la màxima potència.

Moltes felicitats al bon treball dels alumnes!

Podeu escoltar l’entrevista feta als alumnes premiats, a la directora i al cap d’estudis adjunt a Ràdio Palau: enllaç.