Tocats de literatura 2022

Amb el propòsit de potenciar l’interès per la literatura catalana entre l’alumnat de Batxillerat i enfortir els vincles amb la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat de secundària, conjuntament amb el Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació, el dimecres 27 d’abril els alumnes de 1r de batxillerat humanístic van participar en la Jornada Tocats de literatura 2022.

L’acte va començar amb la conferència a càrrec d’Eduard Márquez (escriptor) “Per què soc escrilector”.

A continuació els alumnes van participar en diversos tallers:

1) “Procés per portar una obra del paper a la pantalla”, a càrrec de Laia Foguet.

2) “El zombi i el calamar”, a càrrec de Josep Lluís Badal.

Una experiència molt interessant!