L’alumnat de 1r de BAT que cursa Biomedicina participa en un projecte de col·laboració per a la donació de sang

Des de l’optativa de Biomedicina de 1r de BAT s’està participant en la difusió de la campanya per a la donació de sang que tindrà lloc el proper dia 9 de juny a la Sala Polivalent. El projecte va començar amb una xerrada de l’Arnau Maspons, referent del Banc de Sang i Teixits de Catalunya com a divulgador del projecte. El nostre alumnat ha confeccionat diferents cartells i fulletons amb la informació per a la població major d’edat i que pot ser donadora de sang. S’han fet cartells per fer-ne difusió a tota la població. El dia de la donació s’intentarà participar en la logística del moment de la donació per facilitar el procés a les persones que vagin a donar sang.
Donar sang és un acte de generositat i solidaritat.
L’horari de la donació és de 10.00 a 14.00 h i de 17.00 a 21.00 h, a la Sala Polivalent.