Els alumnes del batxillerat artístic realitzen dues pintures murals

Els alumnes de 1r de batxillerat artístic van ser convidats per part de l’ajuntament de Palau-solità i Plegamans a participar en un concurs d’Art Urbà, convocat pel Consorci per a la Gestió de Residus al Vallès Occidental, com a part de la campanya #excusesosepares.

Els alumnes van realitzar dues pintures murals, «Te-Fiti» i «En la Fusió», en una caseta elèctrica propera a l’institut amb l’objectiu de conscienciar la població sobre la importància de la separació de la fracció de residus orgànics. El passat dimecres van rebre un premi Mèrit Especial a la cerimònia de lliurament de premis, celebrada a Castellar del Vallès.

Us mostrem algunes fotografies del procés: