Els alumnes de 1r de batxillerat visiten TV3

Els passats dia 1 i 2 de febrer els alumnes de 1r de batxillerat B i C van visitar les instal·lacions de TV3. La jornada va començar amb una trobada amb el sotsdirector del programa Planta Baixa, Roger Maiol, al qual van poder preguntar tots els dubtes que els van sorgir sobre com fer un programa de televisió, què és una escaleta, com s’organitzen, etc. Posteriorment, van visitar diversos platós de programes que actualment s’estan emetent, com per exemple Està passant o Tot es mou. Finalment, van assistir de públic a un programa en directe, concretament, al programa Planta Baixa.

Va ser una experiència molt interessant i enriquidora. Potser a més d’un els serveix per decidir el seu futur professional.

Departament de Llengua catalana i literatura