El Batxillerat Humanístic visita la Barcelona Romana

El passat 18 de desembre els alumnes de Batxillerat Humanístic van fer una sortida a la Barcelona Romana, on van poder veure de primera mà les restes romanes encara visibles als carrers de la ciutat (com ara les quatre columnes del Temple d’August, restes de l’aqüeducte o les muralles del segle IV) i visitar el Museu d’Història de Barcelona, al subsòl de la Plaça del Rei.

La vida quotidiana d’una petita colònia romana al litoral ibèric, els trets arquitectònics i urbanístics d’una ciutat romana tipus i la interpretació d’inscripcions funeràries i votives van ser el fil conductor de la visita.

A part, els alumnes van realitzar una petita gimcana en què havien de descobrir espais concrets lligats a la presència de Cervantes i el Quixot a Barcelona.