Alumnes de batxillerat expliquen treballs de recerca a Ràdio Palau

Tal com ja van fer companys seus el passat desembre, aquests dijous dies 24 de gener i 7 de febrer, alumnes de batxillerat van anar a Ràdio Palau, en concret al magazine “El meu carrer“. Allà van respondre diverses qüestions sobre els seus treballs de recerca que els va plantejar la Maria Mas, la conductora del programa. Va anar-hi una mostra representativa de cada modalitat del batxillerat, en concret, i tal com podeu veure a la fotografia:

El dia 24/01
Del Batxillerat artístic: Claudia Montferrer (Tatuatges i maltractament)
Del Batxillerat Científic: Gisela Alandí i Mar Diaz (La esquizofrenia)
Del Batxillerat tecnològic: Jeniffer Fabà (Com va arribar l’home a la llluna) i Paula Rincon (L’objectivitat de la bellesa. La proporció àurea)
Del Batxillerat social : Montse Vàzquez (La violència de gènere)

El dia 07/02
Del Batxillerat artístic: Paula Tobajas i Carla Peig (Cal ser ric per vestir Streetwear?)
Del Batxillerat tecnològic: Mònica Carvajal (Construcció d’un avió teledirigit amb forma humana)
Del Batxillerat social : Anna Salinas (gènere i sexualitat: construcció social?) i Susana Pinto (La prostitució en l’actualitat)

Van passar una bona estona i van informar a la població sobre uns temes prou interessants. Esperem que l’any que ve podem rebre un altre cop aquesta invitació !