Alumnat de 2n de Batxillerat premiat al concurs Joves Periodistes Culturals

L’alumnat de 2n de batxillerat de literatura catalana, després de gaudir de l’espectacle teatral “L’Alegria que passa” de Santiago Rusiñol, van participar en el concurs de crítiques teatrals. Algunes de les presentades al concurs Joves Periodistes Culturals han estat seleccionades. De fet, estan ja publicades a la web de la pàgina: jovesperiodistes.recomana.cat.

Concretament són les següents:

El premi per als alumnes de 2n de Batxillerat consistirà en una activitat exclusiva al backstage de la gala Catalunya Aixeca el Teló, que es farà el pròxim dilluns 4 de setembre al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. Enhorabona!