Sortida al Zoo de Barcelona de 1r d’ESO

El passat dilluns 11 de desembre els alumnes de 1r Eso vam anar de sortida al zoo de Barcelona. Tots estàvem molt emocionats tot i que el dia no acompanyava gaire.

Un cop allà, tres grups van iniciar el taller d’animals en perill d’extinció on vam poder veure les diferents causes d’extinció de les espècies i la classificació d’aquestes. Tot acompanyat per un recorregut pel zoo per conèixer d’aprop algunes espècies amb un guia especialitzat.

Tot seguit, el Departament d’experimentals va organitzar un ral·li fotogràfic on els alumnes, per grups i de forma autònoma, havien de trobar i fotografiar animals. Aquests no podien ser qualsevol si no que havien de reunir les característiques marcades pel ral·li. Una autèntica gimcana que contenia tot allò treballat a l’aula!

Els altres dos grups ho van fer a l’inversa! En resum, una jornada ben animalada!

RAL·LI FOTOGRAFIC3

Ral·li fotogràfic 2017