Matrícula Cicles Formatius de Grau Mitjà

Les dates per formalitzar la matrícula són del 12 al 16 de juliol.

La matriculació és presencial. Si sou menors d’edat heu d’anar acompanyats del pare/mare/tutor.

Mentre es mantingui la situació de pandèmia s’han de respectar les indicacions i instruccions de les autoritats sanitàries i mesures de prevenció i seguretat (PROCICAT)

Degut a aquesta situació, la matrícula es farà per ordre alfabètic segons la lletra d’inici del primer cognom:

Primera lletra del cognom Data de matrícula
de A fins a E dilluns, 12 de juliol
de F fins a K dimarts, 13 de juliol
de L fins a P dimecres, 14 de juliol
de Q fins a V dijous, 15 de juliol
de W fins a Z divendres, 16 de juliol

L’horari de matrícula serà de 9:00 a 13:00 a la secretaria del centre.

La documentació que s’ha de portar al formalitzar la matrícula és:

• Si ets un/a alumne/a nou al centre:
    • Fotocòpia de la Targeta Sanitària
    • Fotografia mida carnet
    • Fotocòpia Certificat final d’etapa o resguard títol ESO (alumnes que han al·legat aquesta condició d’accés a grau mitjà)
  • Si ets un/a alumne/a del centre no cal que ens aportis aquesta documentació.

L’import de la matrícula és de 70 €, aquest import es pagarà en efectiu en el moment de realitzar la matrícula al centre.

Recordeu que en funció de l’evolució de la pandèmia el Departament d’Educació, d’acord amb les indicacions de les autoritats sanitàries, pot donar en qualsevol moment instruccions per reduir els tràmits presencials o substituir-los totalment per actuacions telemàtiques, fet que obligaria a modificar el procediment de formalització de matrícula. En aquest sentit, si fos necessari substituir la gestió presencial, trobareu informació actualitzada sobre el procés en aquest espai web.

Per qualsevol dubte o consulta podeu enviar un correu electrònic a: secretariapontdeldiable@gmail.com