Rodatge de cinema amb el Projecte Reacciona – PFI, abril 2023

Tornen els rodatges de cinema a l’institut!

En col·laboració amb el Taller de Cinema del Projecte Reacciona, l’alumnat del PFI d’Auxiliar d’Activitats Forestals ha rodat un nou curtmetratge, en aquesta ocasió relacionat amb la tasca que porta endavant l’associació Acció Solidària amb el Sàhara, amb seu a Vilanova i la Geltrú.

L’associació Acció Solidària amb el Sàhara impulsa entre d’altres el programa “Vacances en pau”, acollint infants saharauis a l’estiu per tal d’alleujar-los de la vida tan dura que viuen als camps de refugiats a l’Alger, lluny de casa seva degut a l’ocupació del seu territori pel Marroc amb el beneplàcit d’Occident.

El projecte Reacciona és una pràctica educativa d’aprenentatge i servei adreçada a joves, amb l’objectiu d’educar sobre temàtiques de cooperació, solidaritat, drets humans i cultura de pau, a través de la realització d’una obra audiovisual escrita, dirigida, rodada, interpretada i muntada pels mateixos i mateixes alumnes, de manera que poden viure en primera persona algunes de les tasques pròpies del món del cinema: actrius i actors, guionistes, etc.

Ara comença el compte enrere per a veure el curtmetratge del PFI del Pla del Bosc!