6 d’abril (CFGM) | 20 d’abril (PFI) – Portes obertes Formació Professional – Institut Pla del Bosc

Benvolgudes famílies,

S’apropa el període de preinscripció als estudis de Formació Professional:

CFGM Aprofitament i conservació del medi natural:

Hi ha dos terminis diferents de presentació de sol·licituds:

– Alumnat amb continuïtat d’escolarització (en general, qui cursa quart d’ESO en l’actualitat): del 20 al 26 d’abril

– Resta d’alumnat: del 17 al 23 de maig

– PFI Auxiliar d’activitats forestals: del 2 al 13 de maig

IFE Auxiliar en cura d’animals i espais verds: contacteu amb nosaltres i us atendrem de forma personalitzada.

Per aquest motiu, des de l’Institut Pla del Bosc estem organitzant les nostres portes obertes (en format virtual).

Per una banda, us volem convidar a les dues sessions informatives telemàtiques.

– el dimecres 6 d’abril (CFGM), a les 18 h. de la tarda >> tota la informació exposada el 6 d’abril disponible a l’enllaç

– el dimecres 20 d’abril (PFI), a les 18 h. de la tarda.

Aquestes sessions de presentació es faran en format de videoconferència a través de la plataforma Jitsi.

Inscripció prèvia al formulari o al correu infofppladelbosc@gmail.com.

Per assistir a la reunió no cal descarregar-se cap aplicació prèviament, només cal clicar a l’enllaç següent:

En paral·lel, al web del centre penjarem la informació actualitzada així com la documentació complementària a la sessió per a la vostra informació.

Us esperem a aquestes jornades. Igualment, restem a la vostra disposició si desitgeu ampliar la informació i per a qualsevol dubte o consulta. Podeu enviar-nos un correu o bé trucar-nos per telèfon (93 897 33 50).
Rebeu una cordial salutació,
Equip directiu