2023-1-ES01-KA121-SCH-000115905

El primer trimestre del curs 2023-24, dins el projecte 2023-1-ES01-KA121-SCH-000115905 (el qual no té un nom específic com altres anteriors perquè forma part de l’Acreditació Erasmus 2023-2027), s’han realitzat les primeres dues mobilitats coontemplades.

Els objectius generals d’aquest projecte són:

• Facilitar que el màxim nombre d’alumnat pugui realitzar mobilitats
  • Millora de l’aprenentatge dels idiomes
  • Aprenentatge i millora de l’ús d’eines digitals
  • Conèixer noves metodologies per millorar el desenvolupament professional docent.

A principis de novembre un membre de l’Equip Directiu ha realitzat una mobilitat a Atenes (Grècia). Durant una setmana, ha assitit a un curs estructurat basat en la millora de la pràctica docent a partir del Feedback que cal fer a l’alumnat per tal de potenciar la reflexió del propi procés d’aprenentatge.

Del 12 al 19 de desembre, un grup de 9 alumnes de l’Institut Peralada han viatjat a Pszcyna (Polònia) per a fer un intercanvi amb els alumnes del seu institut. L’experiència ha estat molt positiva i han dut a terme moltes activitats, tal i com es pot veure en el vídeo editat pels mateixos protagonistes: