Informacions sobre l’intercanvi 2020

Hola famílies!

Un any més, un grup de 26 alumnes de 3r d’ESO, participaran de l’experiència de conviure en anglès amb alumnes del mateix curs, però d’un altre país, Alemanya. Són alumnes de l’escola situada al poble d’Althengstett, a prop de la ciutat de Stuttgart, que vénen a viure amb les nostres famílies una setmana (del 16 al 21 de març), i després els nostres companys i companyes de 3r faran el mateix allà (11-16 maig).

Us deixem el powerpoint on hi ha les informacions bàsiques de l’intercanvi.

Intercanvi Alemanya 2020

així com un tastet de l’intercanvi del curs passat (un vídeo que vam preparar ben satisfets de l’experiència).

Però no patiu, abans que arribin el 16 de març farem una reunió informativa per detallar-vos la setmana de la seva estada, i tot el que calgui perquè pugueu gaudir de la vivència.