Un nadal terrorífic al Martí Dot

Enguany, per celebrar l’últim dia de curs abans del nou any els alumnes de 4t d’ESO han preparat un passatge de terror tot inspirant-se en la pel·lícula “Pesadilla antes de Navidad” de Tim Burton i un mercat amb menjar nadalenc que han ofert a l’hora del pati. Gràcies a aquestes iniciatives, que han tingut una excel·lent acollida per part de l’alumnat i el professorat del centre, han aconseguit recaptar uns bons calerons per al seu viatge de final de curs a Berlin.  Des d’aquí els hi volem donar l’enhorabona per la seva feina i animar-los a fer més accions al llarg del curs!

Ara bé, les sorpreses del dia no es van acabar aquí ja que el centre tenia preparat un  taller de rap a càrrec del raper argentí Sefo (aquí podeu conèixer millor  En Sefo!  ), un taller de coreografia de Thriller de Michael Jackson i un taller de danses urbanes.

Aquí us deixem unes fotografies que recullen les actuacions d’aquest dia tan especial tot i que és impossible que plasmin totes les intenses emocions viscudes!!