1r ESO. Concert nadalenc

Els alumnes del Martí Dot de 1r d’ESO van demostrar el seu talent musical amb un concert nadalenc el dia 21 de desembre a la Sala d’Actes. Van tocar les cançons practicades a classe amb els seus professors de música, en José Miguel Pérez Peinado i en Roberto Montes. Ens van deleitar amb:

1r A:  La cançó del lladre

1r B: Texas, una cançó tradicional nordamericana

1r C: L’Himne de l’alegria de Beethoven

1r D: Vois sur ton chemin

1r E: El noi de la mare

Optativa de música: The lion sleeps tonight

Per últim, el colofó de l’acte va venir de la mà dels professors del Martí Dot (Roberto Montes, José Miguel Pérez Peinado, Elisabeth Mateo i Anabel Mejuto) juntament amb l’alumne de 4t d’ESO David Boquera, a la bateria, que van interpretar les cançons El vals d’Amélie Viva la Vida de l’aclamat grup britànic Coldplay. Van agradar tant que van agrair al públic el seu calorós aplaudiment amb un bis!