2n d’ESO. Concurs de redacció en castellà i català de Coca-Cola

Els dissabtes 16 i 23 de març alguns alumnes de 2n ESO van participar al concurs de redacció en català i en castellà respectivament, que convoca Coca-cola des de fa 59 anys.

Ens vàrem desplaçar fins l’aulari de la UPC “Campus Nord” i allà els nostres alumnes, junt amb molts d’altres d’arreu de Barcelona i província, van tenir 2 hores per demostrar llur capacitat de creació literària.

Restarem atents als resultats al maig, tot i que el fet de participar i gaudir d’aquesta experiència ja ha comportat un premi per al nostre alumnat.