Viatge a Montpellier (18-22 de març)

Els alumnes ja han arribat a Montpellier i ja han començat les classes de francès sense gairebé temps per a aclimatar-se. Seran uns dies de molta activitat, immersos en la cultura francesa. Fins divendres vinent, els nostres alumnes assistiran a classes intensives de francès. Aquests alumnes de 2n d’ESO i 2n de Servei de Sala estan acompanyats pels professors, Joan Quintana, tutor de 2n de Servei de Sala i Daniel Lanaspa, professor de francès. Segur que aprofiten aquesta estada a l’Institut Linguistique du Peyrou de Montpellier, una de les institucions d’idiomes més prestigioses del sud de França.

A continuació podeu veure algunes imatges d’aquesta profitosa estada lingüística. En aquest enllaç teniu un segon video del viatge:  https://gopro.com/v/nrV53nmbWR6QG

Els alumnes de 2n d’ESO amb el seu professor de francès, en Daniel Lanaspa

El tutor Joan Quintana amb els alumnes de 2n de Servei de Sala

Primer dia de classes a ILP abans de realitzar les profes de nivell