Festa de Nadal

Avui hem celebrat la festa de nadal al centre. En primer lloc, s’ha celebrat un concurs d’arbres de nadal. Tot seguit l’AFA del centre ha ofert l’esmorzar a tot l’alumnat i, després del pati, cada grup classe ha fet l’amic invisible. Després s’ha jugat un… Llegeix més»

NOUS REPRESENTANTS AL CONSELL ESCOLAR

Aquesta setmana s’han fet les eleccions al Consell Escolar. Els candidats/es escollits han estat els següents:

• SECTOR ALUMNAT: Marian Llanos González.
  • SECTOR FAMÍLIES: Sandra Mulero Martínez, Laura Auferil Montaner i Teresa Torras Gomis.
  • SECTOR PROFESSORAT: David Mira Herranz

Benvinguts i benvingudes!

Setmana de la ciència 2021

Cada any diverses institucions (centres educatius, universitats, centres de recerca, museus…) posen a disposició de la gent una sèrie d’activitats amb l’objectiu d’apropar la ciència a tothom de manera amena i divertida.

L’àmbit científic, tecnològic i matemàtic del centre se suma a aquesta celebració i organitza… Llegeix més»

Nou equipament esportiu

Per diversificar les activitats de l’alumnat a l’hora del pati (vista la bona acollida que van tenir les taules de ping-pong al pati de 1r ESO del curs passat), hem instal·lat unes noves taules de ping-pong a la pista perquè tot l’alumnat en pugui fer… Llegeix més»