Serveis

EXTRAESCOLARS:

L’EQUIP DE FUTBOL DE LCS

FEM REPÀS A LCS

El Reforç Escolar forma part del Pla Educatiu d’Entorn (PEE). És una acció formativa de suport escolar fora d’horari lectiu per l’alumnat del centre. La seva finalitat és eliminar qualsevol factor de discriminació en l’educació dels alumnes i els recursos pedagògics i tècnics de què disposin per l’estudi. Dirigit a l’alumnat del 1r cicle de l’ESO.

El Reforç Escolar s’ha presentat com una activitat molt dirigida a assolir els objectius de cada alumne relacionats directament a les seves necessitats educatives. Objectius del servei: afavorir el desenvolupament de les competències bàsiques, aprendre a aprendre, a l’autonomia personal, competència comunicativa; dotar a l’alumnat d’un espai favorable per a l’estudi; donar suport a l’alumnat amb dificultats, en el seu procés d’ensenyament-aprenentatge; proporcionar el suport pedagògic en matèria curricular que l’alumne necessiti; fomentar la igualtat d’oportunitats, evitant qualsevol tipus de marginació i exclusió i afavorir l’èxit escolar de tot l’alumnat.

Horari: Tardes de 16-17.30h de dilluns a dijous. Del 7 de novembre al 1 de juny.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

(posar les sortides del centre i del curs)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *