Batxillerat

Oferim el Batxillerat científic-tecnològic, el Batxillerat social-humanístic i el Batxillerat general.

En format:

• ITINERARI CLÀSSIC
  • ITINERARI ULISSES

Horari d’atenció a les famílies i a l’alumnat per part del coordinador de Batxillerat: dilluns i dimecres de 9 a 10.

LLISTA DE LLIBRES DE 1R DE BATXILLERAT CURS 2023/2024

LLISTA DE LLIBRES DE 2N DE BATXILLERAT CURS 2023/2024

Consulta les dates de matrícula per BATXILLERAT pel curs 2023-2024.

IMPORTANT PER ALUMNAT DE 2N DE BATXILLERAT: BECA DEL MINISTERI D’EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL PER A ESTUDIS UNIVERSITARIS (CURS 2023-2024)

Termini de presentació de sol·licituds: del 27 de març al 17 de maig de 2023.
Important: a partir del 17 de maig no es podrà sol·licitar beca.

L’alumne ha de sol·licitar la Beca General del Ministeri d’Educació i Formació Professional per a estudis universitaris fins al 17 de maig de 2023. L’ha de sol·licitar encara que no sàpiga quin estudi de grau cursarà o en quina universitat. Durant el mes de setembre, l’alumne podrà modificar les dades acadèmiques (estudi de grau i universitat on està matriculat).