MOBILITAT INTERNACIONAL

Durant el curs 2022 acabà la nostra participació en el programa Erasmus+ STEAMcat+.

El programa d’innovació pedagògica STEAMcat consisteix en fomentar el pensament crític de l’alumnat, millorar la percepció social de la ciència, per provocar un increment de la selecció d’estudis postobligatoris STEM per un canvi positiu de l’autopercepció dels alumnes envers aquestes disciplines, aprofitant el lideratge distribuït del centre, les metodologies, perspectives i tecnologies adients a l’aula i el treball transversal del professorat.

A través del programa STEAMcat hem pogut realitzar diverses mobilitats: estada d’una setmana en escoles de Tallin (Estònia) i dos cursos de formació a Florència (Itàlia).

Documentació creada a partir de les mobilitats Erasmus
  1. Visió de l’evolució del projecte que inclou la mirada inclusiva.
  2. Model d’una sessió inclusiva. MODEL DE SESSIÓ PER FOMENTAR L’AUTONOMIA- ALUMNAT ADIF-II (1)
  3. Presentació de l’última jornada de cloenda del laboratori basada en la matèria de gestió autònoma que inclou principis treballats a partir de la visita a Portimao. Inclou l’explicació de l’ús de les rúbriques.Sessió final laboratori ssttAnàlisi_ Transferència_LCS
  4. Exemple de rúbrica realitzada amb l’alumnat per avaluar la matèria de gestió autònoma.