Calendari de preinscripció i matrícula per Batxillerat

Calendari de preinscripció i matrícula per accedir a qualsevol modalitat de batxillerat

• Publicació de l’oferta inicial: 18 d’abril de 2023
  • Període de presentació de sol·licituds: del 19 al 25 d’abril de 2023, ambdós inclosos. Es pot presentar la documentació fins al 26 d’abril de 2023.
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb puntuació provisional: 22 de maig de 2023.
  • Termini per presentar una reclamació: del 22 de maig al 29 de maig de 2023, utilitzant l’eina electrònica per adjuntar les reclamacions.
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions: 2 de juny de 2023.
  • Sorteig del número de desempat: 2 de juny de 2023, a les 11 hores, als serveis centrals del Departament d’Educació
  • Publicació de la llista ordenada: 8 de juny de 2023.
  • Publicació de l’oferta final: 20 de juny de 2023.
  • Publicació de la llista d’alumnes admesos i de la llista d’espera: 21 de juny de 2023.

Període de matrícula ordinària per als alumnes preinscrits amb plaça assignada al batxillerat o de confirmació de la plaça assignada, en el cas dels alumnes pendents de l’avaluació de setembre de batxillerat: del 22 de juny al 3 de juliol de 2023, ambdós inclosos.

Consulta aquest document sobre la matrícula per Batxillerat pel curs 2023-2024.

A Les Cinc Sénies oferim l’itinerari clàssic i l’itinerari Ulisses. I es pot triar entre el Batxillerat científic-tecnològic, el Batxillerat social-humanístic i el Batxillerat general.

Trobareu més informació en aquests vídeos elaborats per l’alumnat de 1r de Batxillerat: