Segon dia a Berlín

Avui, hem començat el dia visitant el memorial del mur de Berlín on hem vist les restes originals. Els alumnes han pogut relacionar l’après durant l’assignatura d’història contemporània del curs passat amb l’entorn real. Seguidament, hem visitat el centre de documentació on hem gaudit de l’exposició fotogràfica i filmogràfica sobre la història al voltant del mur.

A continuació, ens hem dirigit a l’East Side Gallery, la part del mur que ha esdevingut una galeria d’art a l’aire lliure a la rivera del riu Spree. Seguidament, ens hem traslladat a l’Alexander Platz on hem contemplat l’Alex, la torre de comunicació, un dels símbols emblemàtics de la ciutat. Així mateix, hem observat el Weltzeituhr, el rellotge mundial, on es mostren totes les zones horàries del planeta simultàniament.

Finalment, a la tarda hem gaudit del temps lliure i l’alumnat ha visitat, entre d’altres, l’Illa dels museus, el mercat de Nadal i la pista de patinatge sobre gel. Amb tot, ha estat un dia rodó!

Àlbum 2n dia a Berlín

Fotografia icònica de grup. Aprofitant al màxim!