Xerrades #100tífiques 2021

Per segon any consecutiu, l’11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 200 escoles tindran l’oportunitat de connectar i conèixer més de 250 investigadores del món de l’empresa, centres de recerca i universitats del territori català en la iniciativa #100tífiques, mobilitzant més de 15.000 alumnes de 6è de primària i 1ESO.

“100tífiques” és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

L’Institut Leonardo da Vinci ha rebut a la científica Cristina Manuel, investigadora científica del CSIC (Consejo Superior de Investigaciones Científicas) i del Instituto de Ciencias del Espacio (ICE-IEEC).

La Dra. Manuel ens ha explicat perquè es va fer científica i la seva passió per la investigació dels àtoms i les explosions de les partícules accelerades a partir del Big Bang.

Esperem despertar moltes vocacions científiques i, sobretot, ajudar a trobar el moment “Eureka” de les futures investigadores leonardines.

Avancem per la ciència! Despertem la curiositat!