Visita al centre d’art Maristany

El passat dia 9 de maig vam visitar una exposició d´art conceptual al centre d´Art Maristany amb els alumnes de l´optativa 4rt ESO de dibuix artístic.
El centre Maristany punt de referència a la nostra ciutat acull l´exposició ANTIBIOGRAFIA, comissariada per Alexandra Laudo, on s´indaga en el rastre d’imatges que generem cada dia des de la democratització de la fotografia fins a la digitalització actual.
Els alumnes vam investigar pel seu propi compte les 10 propostes exposades, trobant sentit i significat a cada una d´elles; i amb la visita guiada vam aprofundir en la història i trajectòria de cada artista.
Després a classe hem treballat l´autoretrat a partir del dibuix propi i col·laboratiu.
Una experiència súper enriquidora i punt de partida per a la reflexió de l’ús de les xarxes socials.

Departament Visual i Plàstica.