Sortida FP Sant Cugat

El 7 d’abril un grup d’alumnes de 4t i 3r d’ESO van visitar l’Institut d’FP de Sant Cugat per conèixer els Cicles Formatius de Grau Mitjà i els Programes de Formació i Inserció que s’hi impartiran el proper curs.

El professorat i l’alumnat de l’Institut FP ens van explicar en què consisteixen i com estudien els cicles de Telecomunicacions, Atenció a Persones amb Dependència, Cuina i Administració.
També ens van explicar que els PFI que s’impartiran allà seran el de Cuina, Jardineria, Auxiliar de Vendes i Informàtica.

Aquesta ha estat una activitat d’orientació acadèmica i professional que ajudarà al nostre alumnat a fer una bona presa de decisions per a poder continuar els seus estudis post-obligatoris.