SCROOGE 2019

Benvolgudes famílies,

Per vuitè curs consecutiu, el departament de música de l’institut participem amb l’alumnat de 1r d’ESO en el musical Un Nadal amb Mr. Scrooge al Teatre Auditori, activitat organitzada per l’ajuntament de Sant Cugat.

Com ja sabeu, enguany participarem a la funció de les 16h del proper dimecres 18 de desembre de 2019. Com que abans de la funció s’ha de fer un assaig general, sortirem des de l’institut cap a les 13h. Els alumnes han de dur dinar (entrepà o carmanyola), aigua i vestimenta fosca (incloent-hi el calçat) sense estampats i un gorro vistós.

L’entrada i la sortida del públic al Teatre Auditori Sant Cugat es fa per la Plaça Victòria dels Àngels, 1. Però la sortida de l’alumnat participant, i punt de trobada amb les famílies, serà davant de la consergeria del Teatre – Auditori (Cinemes).

PÀRQUING: Disposen d’un acord amb el pàrquing d’ESADECREAPOLIS en què les famílies assistents a l’espectacle podran gaudir de dues hores gratuïtes d’aparcament. Pàrquing ESADECREAPOLIS (Av. Torreblanca, 55). Presentant l’entrada de l’espectacle i el tiquet del pàrquing abans de la funció, obtindreu un tiquet regal de dues hores, vàlids en qualsevol dels tres caixers automàtics situats a la planta-1. El tiquet regal s’ha de recollir al mateix pàrquing. http://tasantcugat.cat/serveis#serveis-generals

Som conscients que alguns alumnes tenen activitat extraescolar a aquella hora i, sense voler abusar, demanem un esforç a les famílies per tal que tots i totes estiguin presents a la cantada. En les set edicions anteriors l’èxit ha estat considerable amb gran satisfacció per part dels familiars que han vist als nois i noies participar en un espectacle de gran nivell artístic. El projecte és molt interessant ja que els professionals implicats són de primera categoria.

Esperem que gaudiu molt, alumnes dalt de l’escenari i famílies de públic!

Moltes gràcies a totes i tots.

Daniel Arias Romeo
Departament de Música