Han arribat els alumnes alemanys de Stuttgart!

Dijous 23.03.23 a la tarda vàrem rebre els alumnes alemanys de Stuttgart del Paracelsus-Gymnasium-Hohenheim a l‘aeroport de Barcelona. Amb molts nervis i alegria els hi vam donar la benvinguda!

Divendres vàrem començar el dia amb una ruta per l‘institut i un bon esmorzar a la cantina. Seguidament, ens vàrem desplaçar a Barcelona i vam gaudir d‘una visita guiada pel centre de la ciutat fins a arribar a la Basílica de Santa Maria del Mar on vàrem rebre una ruta guiada ben interessant. Des de de la terrassa, vàrem poder veure tota Barcelona des d‘una perspectiva espectacular.

En acabar la visita, vàrem dinar al Parc de la Ciutadella i també ens ho vàrem passar genial tots plegats jugant a jocs de cohesió a la gespa.